Obchodní podmínky

 

1. VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY ISHARK

 

Provozovatel e-shopu iShark:

Martin Kotal – OSVČ

IČ: 23474891

Sídlo: Bratřice 1, 395 01 Pacov

E-mail: info@ishark.cz

 

1. Úvodní ustanovení

 

1.1 Tyto Všeobecné obchodní podmínky (VOP) upravují vzájemné vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím při nákupu zboží a služeb prostřednictvím e-shopu iShark.

1.2 Prodávajícím je Martin Kotal – OSVČ, IČO: 23474891, sídlo: Bratřice 1, 395 01 Pacov.

Zboží a služby jsou poskytovány pod obchodní značkou iShark.

 Kontaktní e-mail: info@ishark.cz

1.3 Objednávkou Kupující stvrzuje, že se s VOP seznámil a souhlasí s nimi.

 

2. Informace o zboží a cenách

2.1 Ceny jsou uvedeny včetně DPH.

2.2 Prodávající může ceny měnit bez předchozího upozornění.

2.3 Fotografie mohou být ilustrační.

2.4 Stav použitých a repasovaných zařízení je uveden u produktu.

 

 

 

3. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

3.1 Objednávka vzniká jejím odesláním.

3.2 Prodávající může objednávku odmítnout.

3.3 Kupní smlouva vzniká potvrzením objednávky.

 

4. Platební podmínky

4.1 Možné formy úhrady jsou: platba kartou, převodem, dobírka, hotově.

4.2 Prodávající může požadovat platbu předem.

 

5. Dodací podmínky

5.1 Způsoby doručení: dopravce, výdejní místa.

5.2 Obvykle expedice do 24–48 hodin.

5.3 Nepřevzaté zásilky mohou být účtovány.

 

6. Odpovědnost a záruka

6.1 Na nové zboží je záruka 24 měsíců.

6.2 Na použité/repasované zboží je záruka dle informace u produktu.

6.3 Záruka se nevztahuje na mechanické poškození a běžné opotřebení.

 

7. Práva z vadného plnění

7.1 Kupující musí reklamaci uplatnit bez zbytečného odkladu.

7.2 Prodávající rozhodne o reklamaci bezodkladně, nejpozději do 30 dnů.

 

 

8. Závěrečná ustanovení

8.1 Prodávající může VOP aktualizovat.

8.2 Vztahy se řídí právem ČR.

 

 

2. REKLAMAČNÍ ŘÁD ISHARK

 

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tento Reklamační řád stanoví postup při uplatnění práv z vadného plnění.

1.2 Platí pro nákup zboží v e-shopu iShark.

 

2. Lhůty a záruka

2.1 Záruka na nové zboží: 24 měsíců.

2.2 Záruka se nevztahuje na vady způsobené používáním, pádem, vodou či neodborným zásahem.

 

Ustanovení o záruce na použité a repasované telefony

  1. Na běžně použité a repasované telefony (stav A, A-, A/B, B) poskytuje Prodávající záruku v délce 6 měsíců, není-li u konkrétního produktu uvedeno jinak.
  2. Na telefony ve stavu C (zboží s vyšší mírou opotřebení, kosmetickými vadami nebo výraznými známkami užívání) poskytuje Prodávající záruku v délce 3 měsíců.
  3. Záruka se vztahuje pouze na skryté vady, které nebyly způsobeny uživatelem a nebyly uvedeny v popisu produktu.
  4. Záruka se nevztahuje zejména na:
    • vady způsobené mechanickým poškozením, pádem, tlakem či ohybem,
    • poškození kapalinou, oxidaci, vniknutí nečistot,
    • vady způsobené neodborným zásahem,
    • běžné opotřebení baterie a dílů, u nichž je snížení výkonu přirozené.
  5. Délka záruky je zákazníkovi jasně uvedena u každého produktu a je závazná dle jeho stavu.

3. Uplatnění reklamace

3.1 Kupující je povinen předložit důkaz o koupi.

3.2 Reklamace se podává elektronicky nebo osobně.

3.3 Zboží musí být doručeno kompletní a bezpečně zabalené.

4. Vyřízení reklamace

4.1 Prodávající rozhodne o reklamaci do 30 dnů.

4.2 Oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou nebo vrácením peněz.

4.3 Neuznané reklamace budou vráceny na náklady Kupujícího.

4.4 Při reklamaci baterie se za vadu nepovažuje její běžná kapacitní ztráta pod 80 %, pokud je adekvátní stáří a počet cyklů zařízení.

 

5. Specifická ustanovení pro mobilní telefony

5.1 Životnost baterie se považuje za spotřební vlastnost.

5.2 Oprava může odhalit další skryté vady – to samo o sobě není důvod pro reklamaci.

 

 

 

Podmínky výkupu použitého zboží – iShark

 

1. Úvodní ustanovení

 

1.1 Tyto podmínky upravují výkup použitého zboží (např. mobilní telefony, tablety, příslušenství) u e-shopu iShark.

1.2 Výkup je možný pouze osobám starším 18 let. Prodávající si vyhrazuje právo ověřit věk zákazníka před uzavřením kupní smlouvy.

 

2. Přijímané zařízení

 

2.1 Prodávající má právo zařízení odmítnout bez udání důvodu.

2.2 Stavy zařízení se klasifikují do kategorií A, B, C, přičemž stav C zahrnuje výraznější známky opotřebení nebo kosmetické vady.

2.3 Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout zboží, pokud stav neodpovídá popisu nebo je zařízení nefunkční.

 

3. Dokumentace a identifikace

 

3.1 Zákazník je povinen předložit doklad totožnosti (občanský průkaz nebo pas).

3.2 U zařízení s blokací (např. iCloud, FRP) musí být zařízení odhlášeno a připraveno k předání.

 

4. Ocenění a platba

 

4.1 Cena za výkup je stanovena individuálně na základě stavu a modelu zařízení.

4.2 Prodávající může poskytnout okamžitou hotovostní platbu nebo převod na účet zákazníka.

4.3 Cena je konečná v okamžiku převzetí a nelze ji následně reklamovat.

 

5. Práva a povinnosti

 

5.1 Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout výkup, pokud jsou zjištěny nesrovnalosti, záměrné poškození nebo nesplnění výše uvedených podmínek.

5.2 Zákazník přenáší vlastnické právo k zařízení až po převzetí a potvrzení výkupní ceny.

 

6. Závěrečná ustanovení

 

6.1 Tyto podmínky mohou být aktualizovány, a to bez předchozího upozornění.

6.2 Uzavřením výkupní smlouvy zákazník potvrzuje, že se s podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.

 

 

3. PODMÍNKY ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

 

1. Právo na odstoupení

1.1 Spotřebitel může odstoupit do 14 dnů od převzetí.

1.2 Odstoupení musí být oznámeno písemně nebo e-mailem.

 

2. Podmínky vrácení zboží

2.1 Zboží musí být vráceno nepoškozené a kompletní.

2.2 Prodávající může snížit vracenou částku při opotřebení.

2.3 Nelze vrátit:

Pokud je u zboží aktivováno Apple ID a není možné ho odhlásit, považuje se věc za nekompletní a nelze ji vrátit v plné výši.

aplikovaná ochranná skla

sluchátka z hygienických důvodů

poškozené zboží

 

3. Náklady a vrácení peněz

3.1 Náklady na vrácení nese Kupující.

3.2 Peníze budou vráceny do 14 dnů od přijetí zboží.

 

4. SERVISNÍ PODMÍNKY ISHARK

 

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto podmínky se vztahují na servisní opravy a diagnostiku.

 

2. Přijetí zařízení

2.1 Zařízení musí být odhlášeno z iCloud a bez zámku.

2.2 Prodávající nenese odpovědnost za data – doporučuje se vytvořit zálohu.

 

3. Diagnostika a opravy

3.1 Diagnostika je účtována, pokud si zákazník neobjedná opravu.

3.2 U zařízení po pádu, vodě nebo oxidaci může dojít ke zhoršení stavu.

3.3 Záruka na servisní práci: 3 měsíce.

3.4 Záruka zaniká při neodborném zásahu po opravě.

3.5 Zákazník bere na vědomí, že diagnostika zařízení po vodě může vést k dalšímu zhoršení jeho stavu.

 

 

 

4. Nevyzvednuté zařízení

4.1 Zařízení nevyzvednuté do 90 dní může být zpoplatněno skladovacím poplatkem.

4.2 Po 180 dnech může být zařízení zlikvidováno dle zákona.

 

5. ZÁSADY ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR)

 

1. Správce údajů

1.1 Správcem je Martin Kotal – OSVČ, IČO: 23474891

 

2. Rozsah zpracování

2.1 Jméno, adresa, e-mail, telefon, IP adresa, historie objednávek.

 

3. Účel zpracování

3.1 Vyřízení objednávek

3.2 Účetnictví

3.3 Marketing (pokud je udělen souhlas)

 

4. Doba uchování

4.1 Údaje jsou uchovávány po dobu nutnou pro splnění zákonných povinností.

 

5. Práva zákazníka

5.1 Právo požadovat výmaz

5.2 Právo na opravu

5.3 Právo na přístup

5.4 Právo podat stížnost u ÚOOÚ

 

6. Zpracovatelé

6.1 dopravci, účetní software, poskytovatel hostingu.